خرید مستغلات و معرفی انواع آنها توسط چشم انداز

خرید مستغلات و معرفی انواع آنها توسط چشم انداز

خرید و فروش مستغلات و اجاره آن

مستغلات در واقع به تمامی اموال موجود در یک ملک گفته می شود، این اموال می توانند منقول و یا غیر منقول باشند. از موارد مربوط به آن می توان همانند باغ، زمین ،آب های زیرزمینی و … اشاره نمود. به طور کلی مستغلات می تواند انواع مختلفی داشته باشد، برای مثال میتوان یک کاخ ویلایی با مساحت زیاد و دارای باغ ، و یا یک آپارتمان کامل با تمام امکانات نیز جزء مستغلات محسوب می شوند. در این مقاله به بررسی برخی از انواع مستغلات و موارد موثر بر آن خواهیم پرداخت.

خرید مستغلات معمولا به منظور شروع یک کسب و کار صورت می پذیرد، برای مثال خرید یک پاساژ کامل یا آپارتمان کامل برای یک شخص یا یک خانواده غیر معقول به نظر می آید. با توجه به اینکه منطقه یک تهران ، یکی از بهترین نواحی برای شروع کسب و کار مربوط به مسکن است. خرید مستغلات در این منطقه می تواند برای شما سود اقتصادی به همراه داشته باشد. به خصوص در حال حاضر که قیمت مستغلات روز به روز در حال افزایش هستند.

 

مشاور املاک چشم انداز با سابقه طولانی مدت خود در زمینه معاملات مستغلات نیز فعالیت دارد، و بسیاری از خرید و فروش های مربوط به مستغلات در سطح منطقه 1 تهران توسط این شرکت صورت میگیرد. شما می توانید جهت خرید و یا فروش مستغلات از نوع مورد نظر خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

خرید مستغلات در منطقه یک تهران

در این بخش قصد داریم تا برخی از انواع مستغلات را بررسی و معرفی نماییم. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، مستغلات  به تمامی اموال و یا سرمایه گذاری های موجود در یک محدوده ملک گفته می شود که هنگام خرید مستغلات به خریدار تحویل داده شده و در سند رسمی قید می شود. پس اجزاء مستغلات می تواند به طور کلی شامل موارد زیر باشد:

  •     زمین اعم از بخش ساخته شده، بخش زراعی ، باغات و …
  •     وسایل بهره برداری
  •     درخت و گیاهان
  •     آب های زیر زمینی و همچنین قنات و چاه در صورت موجود
  •     ساختمان های ساخته شده در محدوده ملک
  •     ساختمان های کلنگی موجود در ملک
  •     مشاعات موجود در یک محدوده ملک

به طور کلی این بخش می تواند شامل موارد بیشتری مانند اثاثیه نیز باشد، اما به دلیل اینکه خیلی در بحث ملک و املاک مربوط نیستند به آنها می پردازیم. با توجه به موارد بالا ، اکنون می توانیم مستغلات را به چند نوع ملک تقسیم بندی کنیم. از جمله این موارد می توان به ویلاهای بزرگ، مجتمع های مسکونی و یا تجاری، کاخ و .. اشاره نمود. در بخش بعدی بیشتر به انواع آن ها خواهیم پرداخت.

مسکن چشم انداز ، در زمینه خرید مستغلات و فروش آن در ناحیه منطقه یک تهران و البته منطقه لواسان فعالیت می کند. با توجه به سابقه و تجربه کافی این مشاورین املاک در زمینه معاملات مربوط به ملک ، ما را تبدیل به یکی از بهترین مشاورین املاک در این بخش تبدیل نموده است. چشم انداز دارای بازار معاملاتی بسیار گسترده ای بوده و میتواند شما را در این زمینه یاری دهد.

 

خرید مستغلات و معرفی انواع آنها توسط چشم انداز

 

خرید مستغلات و معرفی برخی از انواع آن

انواع مستغلات بسیار زیاد بوده اما می توان از مستغلات رایج به موارد زیر اشاره نمود:

  •     خرید کاخ و یا مسکن های ویلایی بزرگ
  •     ویلای فول امکانات
  •     یک برج و یا مجتمع مسکونی یا تجاری کامل با تمام مشاعات آن مانند پارکینگ ، آسانسور و …
  •     ساختمان های کلنگی بزرگ که در بخش های بعد به آن می پردازیم
  •     گلخانه ها و یا زمین های زراعی همراه با اتاقک و …
  •     زمین های آماده به ساخت
  •     انبار و سوله
  •     هتل با تمامی امکانات و ….

همانطور که گفته شد موارد مربوط به خرید مستغلات بسیار زیاد بوده و معرفی همه آن ها در یک مقاله ممکن نیست. از این میان  ما به دو نوع مستغلات کلنگی و ملک های ویلایی خواهیم پرداخت و مابقی را به مقالات بعدی واگذار خواهیم نمود.

 

خرید مستغلات و معرفی انواع آنها توسط چشم انداز

 

 خرید کلنگی از دسته بندی خرید مستغلات

ساختمان های کلنگی به ساختمان های قدیمی گفته می شود که در مواردی دیگر حتی قابل استفاده هم نیستند، اما به دلیل داشتن مساحت زیاد و امکان سرمایه گذاری بر روی آن ها خرید و فروش می شوند. خرید مستغلات از این نوع به طور مستقیم به منظور انجام فرآیند های مربوط به شروع کسب و کار صورت می گیرد. بدین طریق که بسیاری از افراد شاغل در حوزه مسکن و یا … با خرید این ساختمان های کلنگی و تخریب کامل آن ها فضای کافی برای ساخت برج ، آپارتمان،  احداث پاساژ و یا حتی ساختمان ویلایی جدید را فراهم می نمایند. با توجه به شرایط امروزی این کسب و کار در ایران که یک کشور در حال توسعه است، بازسازی و نوسازی ساختمان بسیار رواج بیشتری پیدا کرده است و جزء مشاغل پر درآمد شناخته می شود.

جهت خرید مستغلات از نوع کلنگی می توانید با مشاور املاک چشم انداز در ارتباط باشید. همچنین املاک چشم انداز  می تواند به شما در امر بازسازی ، نوسازی مسکن و یا در فروش مستغلات به شما یاری برساند.

 

خرید مستغلات و معرفی انواع آنها توسط چشم انداز

 

خرید ویلا در منطقه یک تهران و لواسان

خرید مستغلات از نوع ویلا در برخی موارد می تواند به مقصود درآمدی و در برخی موارد می تواند به منظور غیر درآمدی باشد. با این حال داشتن یک ویلا با امکانات کامل می تواند برای هرکسی بسیار شگفت انگیز باشد، چرا که بسیاری از ما ایرانیان هنوز به زندگی های آپارتمانی عادت کامل نکرده ایم. جهت خرید و یا اجاره  ویلا می توانید با املاک چشم انداز در ارتباط باشید.

 

اجاره مستغلات توسط چشم انداز

در برخی از موارد شما قصد خرید مستغلات با هزینه های بسیار را ندارید، املاک چشم انداز شرایط لازم برای اجاره مستغلات را نیز برای شما فراهم می نماید. شما ممکن است اجاره مستغلات را برای اهداف تجاری مانند کاشتن بذر در زمین های زراعی انجام دهید و یا برای اهداف غیر تجاری مانند اجاره مستغلات از نوع ویلا جهت زندگی روزمره. با این همه با هر قصدی که دارید با املاک چشم انداز در ارتباط باشید. چشم انداز تضمین یک معامله خوب را برای طرفین فراهم خواهد نمود.

 

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه