خرید مغازه در منطقه 1 تهران از چشم انداز

  • مدیرسایت توسط مدیرسایت
  • 2 سال پیش
  • تجاری
  • 0
چشم انداز یکی از بهترین مشاورین املاک در منطقه 1 تهران

خرید و فروش مغازه  و رهن و اجاره از چشم انداز

بسیاری از بیزینس های آزاد با خرید مغازه  و یا اجاره آن شروع می شوند،  قطعا اگر شما هم تجربه شروع یک کسب و کار آزاد حضوری را داشته باشید می دانید که محلی که باید در آن مغازه بخرید بسیار مورد اهمیت می باشد. این موضوع به طور مستقیم بر روی بازار کار شما تاثیر گذار می باشد. پس باید در انتخاب یک مغازه در منطقه ای خوب و با قیمت مناسب بسیار حساس باشید.

به طور کلی یکی از ارکان مهم در موفقیت در کسب و کاری که با مغازه آغاز می شود؛ انتخاب محله ای مناسب برای این کار است، و یکی از پارامترهای این انتخاب، سطح رفاه مردم در سطح محله مورد انتخاب شماست.

بنابراین اگر قصد خرید یک مغازه مناسب در یک محیط عالی را دارید، مشاورین املاک چشم انداز به شما در این امر یاری می رساند.

خرید مغازه و شروع بیزینس

 

خرید مغازه از چشم انداز

عموما کسب و کاری که با مغازه شروع شود، هزینه های یکجا و یا هزینه های متغیر را نیز با خود به همراه دارد، بدین ترتیب بسیاری از افراد که از بودجه اولیه کافی برخوردار هستند، در وهله اول خرید یک مغازه را به اجاره و یا رهن ترجیح می دهند. چرا که هزینه های بعدی برای آنها بسیار کمتر بوده و می توانند به صورت دائمی کسب و کار خود را در محلی ثابت نگه دارند.

این ثبات در محل ،می تواند نکته ای بسیار حیاتی در کسب و کار یک مغازه باشد، چرا که مشتریان به محل مغازه شما عادت خواهند نمود و در ادامه اگر شما محل مغازه خود را تغییر دهید، با ضرر و از دست دادن مشتریان خود روبرو خواهید شد.پس در این شرایط خرید مغازه می تواند بهترین گزینه اول برای شما باشد

پس اگر شما نیز قصد اولتان خرید مغازه است، می توانید با کارشناسان مشاور املاک چشم انداز در این رابطه مشورت کنید. این مشاور املاک دارای سابقه ای طولانی مدت در زمینه معاملات مسکن داشته و در زعفرانیه تهران قرار دارد، و می تواند شما را در امر  خرید مغازه ، در بهترین نقطه برای شروع کسب و کارتان راهنمایی نماید.

 

اجاره مغازه در منطقه 1 تهران

اما اگر بودجه شما برای خرید مغازه کافی نباشد، اجاره مغازه دومین گزینه روی میز برای شماست، بدین ترتیب که هزینه اولیه شما به کمترین مقدار ممکن کاهش خواهد یافت و شما دیگر نگران قیمت بالای یک مغازه برای خرید یا رهن نیستید. با این حال پیدا کردن یک اجاره دهنده خوب نیز می تواند به شما بسیار کمک کنند. چرا که با انتخاب یک صاحب مغازه خوب شما می توانید همچنان امنیت زمانی را برای کسب و کارتان حفظ کنید و تا مدت طولانی قراردادی مثبت بسته باشید.

با توجه به سابقه بسیار طولانی چشم انداز در مورد مسکن در منطقه یک تهران، بسیاری از کسبه قدیمی و معتبر این مناطق به این مشاور املاک اعتماد نموده و  معاملات خرید و فروش مغازه را به چشم انداز می سپارند.

چشم انداز محدوده منطقه 1 تهران را تحت پوشش خود دارد و شما می توانید، خرید مغازه در زعفرانیه، تجریش، الهیه ، ولنجک و محمودیه را با کمک این مشاور املاک صورت دهید.

منطقه یک تهران با توجه به سطح رفاه و همچنین تردد بالایی که دارد، برای هر نوع کسب و کار مدرنی می تواند سودآور باشد، دلایل و سوابق بسیاری نیز در این مورد وجود دارد. پس حتما به این مولفه مثبت توجه داشته باشید.

 

فروش مغازه توسط مشاور املاک در زعفرانیه

همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره شد، چشم انداز فروش مغازه را نیز برای بسیاری از فروشنده ها انجام می دهد. به همان میزان که چشم انداز، در زمینه معرفی کیس های عالی برای ارائه به شما هنگام خرید مغازه تبحر و اعتبار دارد، به همان میزان نیز در امر فروش به دلیل اعتبار قدیمی این شرکت در بین خریداران می تواند به شما یاری برساند.

با توجه به قیمت های بالای مغازه ها در منطقه یک، قطعا خریداران برای انجام خرید هایشان با یک نام خوش سابقه همکاری خواهند نمود .

پس اگر شما هم قصد فروش مغازه خود در منطقه یک تهران شامل زعفرانیه، تجریش، قیطریه و … را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صورت حضوری نزد ما تشریف بیاورید. با توجه به مارکت قوی این شرکت برای شما بهترین خریداران پیدا خواهند شد.

 

رهن مغازه تجریش و …

گاهی اوقات نیز پیش می آید که بودجه شما برای خرید مغازه کافی نیست و اما در عین حال بودجه ای بیشتر از آن دارید که بخواهید یک مغازه اجار هر ماه اجاره ای سنگین پرداخت نمایید و از سود خود کاهش دهید، در این حالت رهن می تواند بسیار مفید واقع شود، به  این صورت که اگر قصد جابجا شدن نیز بعد ها داشته باشید، پول رهن اولیه به شما بازگردانده خواهد شد.

به طور کلی رهن مغازه در برخی موارد کار آسانی هم نیست، چرا که خریداران در بیشتر مواقع به دنبال پرداخت اجاره کمتر و رهن بیشتر هستند و فروشندگان در سمت دیگر به قصد دریافت اجاره بهای بیشتر آگهی می زنند. اما به طور کل همچنان خیلی از صاحبین مغازه ها ، رهن کامل نیز ارائه می دهند که تعداد آنها کمتر هست. اما با این حال به دلیل سابقه بیشتر این دسته افراد، تنها به مشاورین املاک مورد اعتماد خود جهت پیدا کردن مستاجر اعتماد می کنند.

 

به توجه به اعتماد قدیمی کسبه منطقه یک به چشم انداز این شرکت را در بهترین حالت خود برای انجام معاملات قرار داده است. جهت پیدا کردن مغازه جهت رهن مغازه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید مغازه در منطقه 1 تهران از چشم انداز

جمع بندی

به طور کلی معاملات مغازه در مناطق بالای تهران، برای دو طرف دارای سود خواهد بود، چرا که فروشنده با قیمت مناسب آن را به فروش می رساند  و یا اجاره در می آورد و طرف خریدار نیز به دلیل بازار بسیار مناسب در این منطقه ، می تواند کسب و کار خود را رونق بسیار ببخشد.

در این میان مشاور املاک چشم انداز با سابقه طولانی که در معامله املاک در این منطقه دارد ، مورد اعتماد بسیاری از کسبه در این محل بوده و می تواند به بهترین شکل شما را در امری خرید مغازه و یا فروش و اجاره یاری برساند.

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه