خرید پنت هاوس و آپارتمان های لاکچری در تهران

خرید و فروش پنت هاوس از چشم انداز

خرید و فروش پنت هاوس  از چشم انداز

پنت هاوس به خانه های بسیار بزرگی گفته می شود که معمولا در بالاترین طبقه از برج های بلند قرار می گیرند، در برخی مواقع این برج ها آنقدر بلند هم هستند که برخی روزها ممکن است ببینید که بالاتر از ابر ها زندگی می کنید.!  پنت هاوس همیشه یک خانه بسیار رویایی و دست نیافتنی برای افراد طبقه ضعیف و متوسط بوده است. برخی فروشندگان از کلمه پنت هاوس استفاده ابزاری می کنند و خانه های آپارتمانی با مساحت زیاد اما در طبقات پایین را به جای پنت هاوس به مشتریان می فروشند. اما باید توجه داشت که پنت هاوس پایین تر از طبقه 13 یا 14 اصلا معنا ندارد؛ چرا که اصولا پنت هاوس به بلندی معروف است، نه به مساحت آن و یا ویژگی هایی مانند استخر و …

اگر شما هم قصد خرید خانه ای رویایی مانند پنت هاوس را دارید و بودجه کافی برای یک زندگی در آپارتمان لاکچری را برای خود فراهم نموده اید، حتما با مشاور مسکن چشم انداز تماس بگیرید، ما به شما تضمین می دهیم که می توانیم برای شما بهترین خانه های لاکچری را فراهم می آوریم. معمولا بهترین پنت هاوس های سطح در تهران در منطقه یک تهران به خصوص زعفرانیه و تجریش قرار دارند. در ادامه این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

خرید پنت هاوس در منطقه یک تهران

با به روی کار آمدن معماری های مدرن در ایران در دهه 70 شمسی، ساختمان های بسیار بلندی در منطقه 1 تهران ساخته شد، مناطقی مانند ولنجک و زعفرانیه و بعد از آنها الهیه و قیطریه اولین محله هایی بودند که برج هایی تا 20 طبقه را به خود دیدند. زیبایی این برج های آنقدر چشمگیر بود که از همان روزهای اول زندگی در طبقات بالای این برج ها آرزوی تقریبا تمام افراد شد، اما تنها افراد خاصی تمکن مالی برای زندگی در این پنت هاوس ها را داشتند.

خرید و فروش پنت هاوس تهران

البته از دیگر مزیت های این خانه های لاکچری هم نباید غافل شد، این خانه های زیبا نه تنها زیبایی ظاهری بسیار دارند، از درون نیز بسیار دلنواز هستند، فقط کافی است تصور کنید هر روز که از خواب بیدار می شوید تمام شهر تهران و در مواردی حتی برج میلاد هم زیر پای شما باشد. از این منظره زیبا هرچقدر گفته شود کم است.

از دیگر مزیت های پنت هاوس در منطقه یک می توان گفت که، در آن بلندی خبری از آلودگی، سروصدا، حشرات موذی

نیست و در فصل سرما ، هزینه ی زیادی برای گرمایش  نخواهید داشت، به این دلیل که گرمای ساختمان به سمت طبقات بالایی منتقل می شود. همچنین در فصل گرما نیز به دلیل خنکی ارتفاعات تهران ، بازهم خنک کردن خانه تان کاری سختی نمی تواند باشد.

معمولا امنیت این برج ها نیز بسیار بالاتر از دیگر آپارتمان ها هستند، چرا که معمولا به صورت 24 ساعته توسط حراست برج، ورود و خروج کنترل می شوند و همچنین طبقات بالایی به دلایل مشخص به هیچ عنوان توسط سارقین در دسترس نیست و همین امر دیگر خیال شما را از همه جهات در هنگام مسافرت و … راحت می کند.

 

با تمام این وجود اگر قصد خرید خانه های لاکچری مانند پنت هاوس را دارید حتما با مشاورین مسکن چشم انداز تماس حاصل فرمایید.

خرید پنت هاوس و آپارتمان های لاکچری در تهران

خرید و اجاره آپارتمان لاکچری در زعفرانیه و..

خوب شاید خرید پنت هاوس برای همه میسر نباشد، به دلیل اینکه این خانه ها علاوه بر مزایای زیاد مانند زیبایی، منظره جذاب و … دارای دشواری هایی نیز برای زندگی هستند. جایگزین آنها می تواند آپارتمان های لوکس یا به عبارتی لاکچری هست که معمولا در طبقات میانی آپارتمان ها هستند. این آپارتمان ها همچنان می توانند دارای منظره ای زیبا باشند و همچنان از خنکی ، پنجره های فراوان و یا استخر بهره ببرند. به خاطر این که بسیاری از مشکلات طبقات بالا در طبقات میانی موجود نیست، خیلی از افراد ترجیح می دهند که از این آپارتمان های لوکس استفاده نمایند.

می دانید که منطقه یک تهران از همه نظر از جمله دسترسی، سطح رفاه زندگی و آب و هوا بهترین منطقه تهران است. به همین دلیل خرید آپارتمان در این منطقه می تواند سرمایه گذاری بسیار موفق چه در امر زندگی روزمره و چه از نظر مالی باشد. شما فقط نیاز دارید که انتخاب کنید در کدام محله می خواهید زندگی لاکچری خود را شروع کنید، مشاور املاک چشم انداز برای شما بهترین آپارتمان های لاکچری با مناسب ترین قیمت ها را معرفی خواهد نمود.

 

خرید پنت هاوس و آپارتمان های لاکچری در تهران

 

خرید آپارتمان اکازیون

حال اگر ترجیح داده اید به جای پنت هاوس رویایی به دلیل سختی هایی که در خود دارد، در آپارتمان های زیبا و اکازیون اما در طبقات پایین تر زندگی کنید ، اجازه دهید در مورد شرایط این آپارتمان های لاکچری صحبت کنیم. خوب آپارتمان ها در طبقات پایینتر ممکن است به مساحت یک پنت هاوس نباشند، به این دلیل که مساحت زیاد هر طبقه به دو و یا در مواردی به سه واحد تبدیل می شوند، با این حال در آپارتمان های مدرن به دلیل امکانات زیاد و همچنین مواردی مانند عایق بندی صوتی مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و همچنان از آرامش بهره مند خواهید بود.

کیفیت ساخت آپارتمان های اکازیون پیشنهادی توسط چشم انداز بسیار بالا بوده و معمولا تازه ساخت هستند و به شدت به آنها جهت فراهم نمودن شرایط رفاهی مانند نظافت، تعمیرات و … رسیدگی می شود. تضمین قیمت و کیفیت مناسب را از ما بخواهید.

آپارتمان اکازیون با بهترین قیمت

جمع بندی

به طور کلی زندگی در آپارتمان های لوکس به خصوص پنت هاوس، بسیار رویایی بوده و هر کسی آرزوی زندگی در این سطح از رفاه را در خود دارد. معمولا بهترین ساختمان های تهران در منطقه یک این شهر قرار دارد. اگر شما هم تصمیم به زندگی در این شرایط را دارید کافی است تنها محله خود را انتخاب کنید و مابقی را به املاک چشم انداز بسپارید.

در این میان مشاور املاک چشم انداز با سابقه طولانی که در معامله املاک در این منطقه دارد ، مورد اعتماد بسیاری از کسبه در این محل بوده و می تواند به بهترین شکل شما را در امرخرید آپارتمان لوکس و یا پنت هاوس راهنمایی نمایید

 

 

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه